Szukasz copywritera, który słowami rozrusza Twój biznes?

Jerzy Kwieciński - dobry tekst na stronę internetową, landing page, do mailingu
Odkryj copywriting dla sprzedawców.

 

Zamów teksty, które wywołują euforię u klientów, a zamówienia same zaczną spływać.

 

 

Aż trudno uwierzyć, prawda?
Tak, bo to przełom w copywritingu.

Wreszcie strony internetowe, maile, oferty i broszury zamiast tylko słono kosztować oraz ładnie wyglądać, zmieniają nastawienie odbiorców i ułatwiają handlowcom szybkie zamykanie sprzedaży.

Jak mało kto, trafnie dopasowuję słowa do sytuacji idealnych klientów. Piszę szczere teksty, które z nimi “rozmawiają” – a nie tylko zalewają informacjami i korzyściami.

Efekt?

Stopniowo eliminuję opór i naturalnie buduję zaangażowanie w Twoje rozwiązania.
Dzięki temu zamiast walczyć na siłę z obiekcjami, spokojnie skupisz się finalizowaniu dochodowych zamówień.

 

Pomyśl, jak ułatwiłoby to sprzedaż w Twojej firmie?

 

Potrzebuję takich tekstów >>


 

A może zastanawiasz się, czy to na pewno sprawdzi się w Twojej sytuacji?

 

Odpowiedz więc proszę na te 3 pytania?

  • Czy klienci ciągle znajdują wymówki, by Ci odmawiać (lub Twoim handlowcom)?

  • Czy Twój marketing na pewno generuje takie leady, które przekładają się na wzrost sprzedaży?

  • Czy wiesz, jak komunikować się, by nie marnować kontaktów i skupić się tylko na dużym biznesie?

I jak?

No właśnie.

Większość witryn internetowych, ofert handlowych i broszur informacyjnych tylko buduje wizerunek firmy, zamiast aktywnie wspierać sprzedawców w pozyskiwaniu klientów.

Na handlowców później spada ciężar dotarcia do właściwych odbiorców i osobiste przekonywanie ich do siebie oraz swojej oferty. Zamiast więc skupić się na finalizacji sprzedaży – wykonują setki zimnych telefonów, wysyłają tysiące maili bez odpowiedzi czy przedstawiają oferty – na które nikt nie reaguje.

 

Czy nie chcesz w końcu tego zmienić?

Po co dalej marnować szanse na sprzedaż nieskutecznymi działaniami, skoro możesz w prosty sposób docierać do właściwych klientów, budować zaufanie i pokazywać unikalność swoich produktów i usług?

Wreszcie wyjeżdżając z targów, większość pozyskanych kontaktów zamienisz w zyskowne zamówienia.

W końcu handlowcy wiedzą, co i kiedy pisać klientom, by sami pragnęli kupić.

I najważniejsze – w jakim kontekście komunikować się z odbiorcami, by każdy kontakt przybliżył Cię do zamówienia

 

Dlaczego taki copywriting jest tak skuteczny?

 

Bo nie traktuję odbiorcy wyłącznie jak kupującego, na którym można tylko zarobić, ale przede wszystkim – jak drugiego człowieka.

Piszę teksty, które tworzą dialog z odbiorcami. Zamiast skupiać się tylko na Tobie, Twoich produktach i usługach, poznaję dogłębnie jego sytuację, aby skroić później pod niego odpowiednie przesłanie. Dzięki temu, że zajmuję się problemem klienta i daję wizję rozwiązania, zwraca od razu uwagę na Ciebie i zaczyna Ci ufać.

Daję mu tym samym mocną odpowiedź, dlaczego miałby wybrać akurat Ciebie.

 

Czy trafne słowa pomogły innym przedsiębiorcom?

 

ANDRZEJ SOBCZYK

właściciel grupy „Gloria24”

Jerzy język dostosował do mojego stylu.
I bardzo dobrze mu to wyszło. Podoba mi się jego sposób komunikacji, bo jest spójny z tym, co robimy.

Teksty, które przygotował dla nas do mailingów wzbudziły spore poruszenie wśród czytelników.
Planowaliśmy pozyskać 1000 zapisów na webinar – po 2 mailingach Jurka, zapisało się prawie 7000 osób! Zdecydowanie rekomenduję współpracę.

OLEG SZCZERBAK

wiceprezes zarządu SFS Polska Sp. z o.o.

Pan Jerzy przekonał mnie do odważnej komunikacji, która zdecydowanie wyróżnia się w branży usług księgowych.
Dzięki współpracy z nim, zyskałem nie tylko teksty pokazujące mocne strony mojej firmy, ale też obszerną wiedzę, jak docierać do klientów i skutecznie przekonywać ich do podjęcia współpracy. Polecam usługi pana Jerzego i sam zamierzam wrócić jeszcze do współpracy z nim.

 

Jesteś już gotowy na teksty, które budują bliskie i szczere relacje z klientami?

Zrób więc pierwszy krok:

 

Zatrudnij słowa, które pobudzą odbiorców do działania i sprzedawaj więcej.

 

Wybierz treści, które najbardziej potrzebujesz:

 

Strona firmowa. Pierwsze spotkanie z Twoją marką

Jeśli zabraknie na stronie mocnego przesłania, internauta wyleci z niej szybciej niż ją otworzył.

Stracisz go zanim zorientuje się, co tak naprawdę oferujesz.

Gdy jednak wypełnisz ją słowami, które jedne po drugim wciskają w fotel, zyskasz z kolejnymi wizytami zapytania, prośby o przesłanie szczegółowej oferty, czy telefony w sprawie współpracy.

Zaczniesz od pierwszych zdań przykuwać uwagę i pobudzać zainteresowanie, by w kolejnych rozpalić emocje i ożywić zaangażowanie.

Chyba że dalej chcesz tylko podglądać konkurencję i naśladować jej sposób komunikacji?

 

Landing page. Silna strona Twojego biznesu

Od razu porywa klientów i punkt po punkcie prowadzi do natychmiastowego skorzystania z Twojej propozycji.

Kiedyś strony opisywały, czym zajmuje się ich właściciel i udostępniały dane teleadresowe. To wystarczało, aby co jakiś czas zgłosił się klient.

Dziś trzeba jasno sformułować konkretne kroki, jakie ma wykonać odbiorca, aby osiągnąć swój cel: wywołać falę szans na dużą sprzedaż.

Przestaniesz wtedy marnować ruch na nieefektywnych wizytach, a zacznieszzamieniać internautę w zapaleńca, który natychmiast chce poznać, jak działa Twój produkt lub usługa.

Nie ma skuteczniejszego sposobu na gwałtowny wzrost sprzedaży.

 

Maile. Czas na bliskie i szczere relacje ze swoimi odbiorcami.

Bez zaufania nie ma sprzedaży.

Im więcej przesyłasz osobistych historii, przemyśleń i doświadczeń, wdzierając się do serc klientów, tym bardziej zwiększasz szansę na sprzedaż.

Po co dalej tworzyć niechętnie otwierany i czytany promocyjny bełkot lub coraz bardziej obniżać ceny, aby ktokolwiek cokolwiek kupił, skoro można zbudować rzeszę fanów, którym wystarczy dać mały impuls by zostawili u Ciebie fortunę?

Szczera i odważna komunikacja z odbiorcami budowana konsekwentnie odwdzięczy się stałymi i rosnącymi dochodami.

 

Teksty sprzedażowe i oferty. Zwiększają wpływy na konto przez 24 h.

Najpotężniejsza broń sprzedażowa, sprawdzająca się przede wszystkim w komunikacji online.

Jeśli nie zastosujesz tej dłuższej formy komunikacji, niejeden klient może odejść z kwitkiem.

Aby nie opuścił strony przed kliknięciem “zamawiam”, musisz ostatecznie rozprawić się z wszystkimi jego obiekcjami i stworzyć przekonującą historię, w której zobaczy się z Twoim rozwiązaniem.

Dopiero wtedy nie będzie miał żadnych oporów przed zostawieniem u Ciebie pieniędzy.

 

Content marketing. Najlepszy sposób na pokazanie przewagi konkurencyjnej w praktyce.

Gdy systematycznie dostarczasz ogromną wartość i inspirację w artykułach eksperckich, zyskujesz bezpłatnie rzesze obserwatorów, którzy powołują się na Twoje doświadczenia i wiedzę.

Nie jesteś już wtedy kolejnym, zwykłym sprzedawcą, tylko kompetentnym ekspertem, pokazującym swoje unikalne rozwiązania.

Budujesz tym samym podwaliny pod przyszłą sprzedaż.

A zaufanemu i sprawdzonemu doradcy trudno odmówić, kiedy składa później ofertę nie do odrzucenia.

 

Ulotki, foldery, katalogi. Mądrze wykorzystane, potrafią zaskoczyć.

Czy w Twoim biznesie też się sprawdzą?

Kiedy kontaktujesz się ze swoją grupą docelową w świecie realnym, najefektywniejszym sposobem podtrzymania relacji są wydrukowane materiały promocyjne.

Dobrze przygotowane, prowadzą do kolejnego kontaktu, telefonu, zapytania.

Przestajesz wtedy marnować pierwsze spotkania z idealnym odbiorcą, bo dzięki ulotkom, folderom, czy katalogom skutecznie prowadzisz go do sprzedaży sfinalizowanej w placówce stacjonarnej, u handlowca, w call center lub na stronie.

Nie skazuj więc z góry materiałów drukowanych na przeżytek.

 

To, co napisać, abyś natychmiast ułatwił sobie sprzedaż?

 

Jesteś już gotowy na szczerą i odważną komunikację z klientami, dzięki której nie tylko zaczniesz więcej zarabiać, ale staniesz się też dla nich liderem, “widzącym więcej i dalej”?

Czy dalej wolisz chować się za “standardami” branżowymi i nie wychylać się przed konkurencję?

 

Sprawdźmy to, umawiając się na 15-minutowąrozmowę telefoniczną.

 

Określimy wtedy, jaki tekst w Twojej sytuacji najszybciej zamieni słowa w trwałe źródło dochodów oraz…

raz na zawsze rozwiąże problem nieefektywnej sprzedaży.

Bo jeśli zależy Ci, aby klienci przestali Cię wreszcie traktować jak kolejnego sprzedawcę, to musisz dobrze poznać, co czują i jak myślą oraz

śmiało im służyć.

 

To, kiedy możemy się umówić na krótką rozmowę?

 

Ustal jej termin >>


 

Chyba że wolisz odpowiedzieć na kilka pytań przez maila?

 

Wypełnij wtedy formularz >>


 


 

Jerzy Kwieciński – iCopywriter

Chcesz zacząć od konsultacji?