Szukasz dobrego copywritera, bo na Twoje słowa klienci nie reagują?

 

Jerzy Kwieciński - dobry tekst na stronę internetową, landing page, do mailingu
Odkryj copywriting, który sprzedaje.

 

 

Poznaj teksty, które przełamują opór klientów przed czytaniem, klikaniem i… kupowaniem, a zamówienia same zaczną spływać.

 

 

Aż trudno uwierzyć, prawda?
Tak, bo to przełom w copywritingu.

Wreszcie strony internetowe i reklamy zamiast tylko słono kosztować oraz ładnie wyglądać, zmieniają nastawienie odbiorców i prowadzą ich do szybkiej sprzedaży.

Jak mało kto, trafnie dopasowuję słowa do sytuacji idealnych klientów. Piszę szczere teksty, które z nimi “rozmawiają” – a nie tylko zalewają informacjami i korzyściami.

Efekt?

Stopniowo eliminuję opór i naturalnie buduję zaangażowanie w Twoje rozwiązania.
Dzięki temu zamiast walczyć na siłę z obiekcjami, spokojnie skupisz się finalizowaniu dochodowych zamówień.

 

Pomyśl, jak ułatwiłoby to sprzedaż w Twojej firmie?

 

Potrzebuję takich tekstów >>


 

A może zastanawiasz się, czy to na pewno sprawdzi się w Twojej sytuacji?

 

Odpowiedz więc proszę na te 3 pytania?

  • Czy klienci ciągle znajdują wymówki, by Ci odmawiać (lub Twoim handlowcom)?

  • Czy Twój marketing na pewno generuje takie leady, które przekładają się na wzrost sprzedaży?

  • Czy wiesz, jak komunikować się, by nie marnować kontaktów i skupić się tylko na dużym biznesie?

I jak?

No właśnie.

Większość witryn internetowych, ofert sprzedażowych i działań marketingowych tylko buduje wizerunek firmy, zamiast aktywnie wspierać przedsiębiorcę w pozyskiwaniu klientów.

Na właścicieli (lub handlowców) spada później ciężar dotarcia do właściwych odbiorców i osobiste przekonywanie ich do siebie oraz swojej oferty. Zamiast więc skupić się na finalizacji sprzedaży – wykonują setki zimnych telefonów, wysyłają tysiące maili bez odpowiedzi czy przedstawiają oferty – na które nikt nie reaguje.

 

Czy nie chcesz w końcu tego zmienić?

Po co dalej marnować szanse na sprzedaż nieskutecznymi działaniami, skoro możesz w prosty sposób docierać do właściwych klientów, budować zaufanie i pokazywać unikalność swoich produktów i usług?

Wreszcie wyjeżdżając z targów, większość pozyskanych kontaktów zamienisz w zyskowne zamówienia.

W końcu wiesz, co i kiedy pisać klientom, by sami pragnęli kupić.

I najważniejsze – w jakim kontekście komunikować się z odbiorcami, by każdy kontakt przybliżył Cię do zamówienia.

 

Dlaczego taki copywriting jest tak skuteczny?

 

Bo nie traktuję odbiorcy wyłącznie jak kupującego, na którym można tylko zarobić, ale przede wszystkim – jak drugiego człowieka.

Piszę teksty, które tworzą dialog z odbiorcami. Zamiast skupiać się tylko na Tobie, Twoich produktach i usługach, poznaję dogłębnie jego sytuację, aby skroić później pod niego odpowiednie przesłanie. Dzięki temu, że zajmuję się problemem klienta i daję wizję rozwiązania, zwraca od razu uwagę na Ciebie i zaczyna Ci ufać.

Daję mu tym samym mocną odpowiedź, dlaczego miałby wybrać akurat Ciebie.

 

Czy trafne słowa pomogły innym przedsiębiorcom?

ANDRZEJ SOBCZYK

właściciel grupy „Gloria24”

Jerzy język dostosował do mojego stylu.
I bardzo dobrze mu to wyszło. Podoba mi się jego sposób komunikacji, bo jest spójny z tym, co robimy.

Teksty, które przygotował dla nas do mailingów wzbudziły spore poruszenie wśród czytelników.
Planowaliśmy pozyskać 1000 zapisów na webinar – po 2 mailingach Jurka, zapisało się prawie 7000 osób! Zdecydowanie rekomenduję współpracę.

OLEG SZCZERBAK

wiceprezes zarządu SFS Polska Sp. z o.o.

Pan Jerzy przekonał mnie do odważnej komunikacji, która zdecydowanie wyróżnia się w branży usług księgowych.
Dzięki współpracy z nim, zyskałem nie tylko teksty pokazujące mocne strony mojej firmy, ale też obszerną wiedzę, jak docierać do klientów i skutecznie przekonywać ich do podjęcia współpracy. Polecam usługi pana Jerzego i sam zamierzam wrócić jeszcze do współpracy z nim.

 

Jak więc teraz słowami pobudzić klientów do kupowania i sprzedawać więcej?

 

Mam na to prosty sposób. Wykorzystuję naturalny proces, który każdy klient przechodzi zanim podejmie ostateczną decyzję o zakupie.
Dzięki niemu, nie musisz już sprzedawać na siłę, ani męczyć klienta wciskaniem oferty.
Wystarczy prowadzić odbiorcę po kolejnych etapach zakupowych, aż zamówienie stanie się następnym, logicznym krokiem.

 

Zobacz drogę klienta do zamówień:

 

Picture

ZATRZYMAJ UWAGĘ

Zdążysz zanim internauta ucieknie z Twojej strony, zamknie maila lub profil na LinkedIn-ie?
Wszystko zaczyna się od pierwszego zdania.
I najczęściej od razu kończy…
Zmień to albo dalej będziesz oddawał klientów swojej konkurencji.

Picture

ROZBUDŹ ZAINTERESOWANIE

Większość przedsiębiorców pali sprzedaż, bo chce jak najszybciej ją zamknąć.
Zamiast gwałcić klienta swoją ofertą, daj mu czas na zapoznanie się z Tobą i pozwól wybrać.
Nie sprzedawaj od razu, tylko najpierw rozmawiaj.

Picture

ROZPAL EMOCJE

Dotknij tego, co naprawdę ważne, a nie paplaj poprawną gadką, byleby się tylko przypodobać i nikomu nie narazić.
Zrzuć z siebie maskę "profesjonalisty", bo przez nią często tłumisz swoje prawdziwe słowa.
Chyba, że dalej chcesz narzekać, że klienci kłamią i Ci odmawiają?

Picture

DOBRA OFERTA

Czyli taka nie do odrzucenia. Bez niej nie ma szans na dobrą sprzedaż.
Wiesz, jak ją pokazać, by klient od razu zobaczył się z Twoim produktem?
Czy tylko strzelasz do niego hasłami i korzyściami?

Picture

DAJ IMPULS

Kto jeszcze uprawia marketing nadziei, podgrzewając na siłę umarłego leada?
Czas powiedzieć sobie prawdę: ten klient już nie rokuje.
Daj klientom mocno powód do natychmiastowych zakupów albo zapomnij o sprzedaży.

Picture

UTRZYMUJ KONTAKT

Nikt nie lubi, kiedy po zakupie sprzedawca odwraca się plecami.
Raz zdobytego klienta łatwiej ponownie przekonać, a jego pozyskanie - mniej kosztuje.
Dbaj więc o niego i buduj z nim coraz bliższą i szczerą relację, a przestaniesz narzekać na brak zamówień.


Jakich tekstów potrzebujesz, aby doprowadzić klientów do zamówień?

 

Profil na LinkedIn

Potrafisz w kilku słowach zwrócić na siebie uwagę?
Czy nudzisz sztampowym opisem swojego stanowiska i doświadczeń zawodowych?
Rozbudź ciekawość potencjalnych klientów, a przestaną przechodzić obok Twojego profilu obojętnie.

 

Wpisy na portalu

Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy sprzedają z łatwością, a inni – tylko przyglądają się, jak klienci kupują u konkurentów?
Jedną z przyczyn jest regularny kontakt z odbiorcami (np. za pośrednictwem LinkedIn).
Chcesz, by takie wpisy realnie przekładały się na gorące leady?

 

Artykuły eksperckie

Najlepszy sposób na pokazanie przewagi konkurencyjnej w praktyce.
Gdy systematycznie dostarczasz wartość w content marketingu, zyskujesz bezpłatnie setki obserwatorów. Zamiast anonimowego sprzedawcy, stajesz się dla nich znajomym ekspertem.
A zaufanemu doradcy trudno odmówić, kiedy składa później ofertę nie do odrzucenia.

 

Strona one page

Kiedy ta prosta strona przyniesie Ci kolejkę zapytań o współpracę?
Jeśli wypełnisz ją słowami, które jedne po drugim wciskają w fotel i prowadzą klienta do konkretnego działania.
Przestaniesz wtedy marnować pierwsze relacje z LinkedIn-a, tylko wywołasz falę szans na dużą sprzedaż.

 

Landing page sprzedażowy

Dobra oferta zwiększa wpływy na konto przez 24 h.
Ale najpierw musisz ostatecznie rozprawić się z wszystkimi obiekcjami klienta i stworzyć przekonującą historię, w której zobaczy się z Twoim rozwiązaniem.
Inaczej odejdzie z kwitkiem, zamiast kliknąć “zamawiam”.

 

Maile (cold maile, follow-up-y i mailingi)

To miejsce na bliskie i szczere relacje ze swoimi odbiorcami.
Im więcej przesyłasz osobistych historii, przemyśleń i doświadczeń, wdzierając się do serc klientów, tym bardziej zwiększasz szansę na sprzedaż.
Szczera i odważna komunikacja, budowana konsekwentnie odwdzięczy się stałymi i rosnącymi dochodami.

 

Ulotki, foldery, listy drukowane

Mądrze wykorzystane, potrafią zmienić nastawienie odbiorców.
Warunek? Pozwól im się zaskoczyć. Zamiast składania sztampowej oferty, daj im niecodzienne doświadczenie. Nie sprzedawaj od razu – bo i tak mało kto kupi – tylko zaproś do wspólnej przygody, która może skończyć się… zamówieniem.
Czujesz różnicę?


 

Wybierz teraz odpowiedni dla siebie pakiet tekstów:

 
 

Nowe leady

=> Profil na LinkedIn
=> 4 wpisy na portalu

Wybieram >>


Nowe zapytania

=> Profil na LinkedIn
=> 4 wpisy na portalu
=> Artykuł ekspercki
=> Strona one page

Wybieram >>


Nowe zamówienia

=> Profil na LinkedIn
=> 4 wpisy na portalu
=> 3 teksty do mailingu
=> 2 artykuły eksperckie
=> Landing page sprzedażowy

Wybieram >>


 
 

Jak wygląda współpraca:

 

Pakiety nie są “na sztywno” zaprojektowane. Zawsze możesz dopasować rodzaj i ilość tekstów do swoich potrzeb (np. więcej wpisów lub dodać mailingi). Szczegółowy zakres współpracy dobierzesz na kolejnej stronie - po kliknięciu w przycisk “wybieram”.

Ważne, abyś udzielił szczerych i wyczerpujących wypowiedzi. Potrzebuję ich, aby dobrze poznać Twoje wartości, biznes i przede wszystkim - Twoich idealnych klientów. Bez tych informacji, nie stworzę mocnego przesłania, które prowadzi do dobrej sprzedaży.

Oczekuję zapłaty zaliczki w wysokości 50% wartości zlecenia. Resztę - po akceptacji zlecenia, na podstawie faktury końcowej z 7 dniowym terminem płatności.

A ja zabieram się za przygotowanie materiałów. Zanim powstanie ostateczny tekst, wiele czasu poświęcę na wejście “w buty” Twojego idealnego klienta. Bo bez tego przygotowania, żadne korzyści i opisy do niego nie przemówią.

Wprowadzamy uzasadnione zmiany. Dlaczego “uzasadnione”? Bo nie chodzi o to, by teksty Tobie się spodobały, tylko pobudzały Twoich klientów do kupowania. A oni patrzą na Twój biznes zupełnie z innej perspektywy niż Ty - jako właściciel lub menedżer.

 

To co napisać, abyś natychmiast ułatwił sobie sprzedaż?

 

Jesteś już gotowy na szczerą i odważną komunikację z klientami, dzięki której nie tylko zaczniesz więcej zarabiać, ale staniesz się też dla nich liderem, “widzącym więcej i dalej”?

Czy dalej wolisz chować się za “standardami” branżowymi i nie wychylać się przed konkurencję?

 

Zamów pakiet tekstów, który natychmiast zamieni słowa w trwałe źródło dochodów.

 

Tak, potrzebuję tekstów >>


 


 

Jerzy Kwieciński – iCopywriter

Chcesz zacząć od konsultacji?